Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

Wednesday, May 1, 2013

BisRock - Bisan Pa (David DiMuzio & Anna Rabtsun Russian Cover)

BisRock - Bisan Pa


Dili sayon ang hikalimtan ka 
Hangtod karon ako nagpaabot pa 
Nga mahibalik ang kagahapon ta 
Bisan pa ug ako gikalimtan mo na 

Bisan pa ug may lain ka na karon 
Ikaw lang gihapon ang higugmaon 
Bisan pa ug kasakit lang ang maangkon 
Basta malipay ka ang tanan akong dawaton 

Nakita ko karon ang kahimtang mo 
Lahi ra gyud sa ako pa ang kauban mo 
Sa iyang kiliran pagka malipayon mo 
Ug ako ani-a nagahandom nga balikon mo 

Bisan pa ug may lain ka na karon 
Ikaw lang gihapon ang higugmaon 
Bisan pa ug kasakit lang ang maangkon 
Basta malipay ka ang tanan akong dawaton 

Hangtod karon ako nihinglaum lang gihapon 
Nga mo abot ang panahon nga imong balikon 

(Instrumental) 

Bisan pa ug may lain ka na karon 
Ikaw lang gihapon ang higugmaon 
Bisan pa ug kasakit lang ang maangkon 
Basta malipay ka ang tanan akong dawaton 

Bisan Pa